Vår......:)

Ja nu börjar nog våren komma lite smygandes, det börjar att töa lite här och där.
Jag har nu sytt 2 kuddar till husvagnen som vi ska ha i sittgruppen. Tror att det blir bra.
Hela huset är fullt av grejor tilll husvagnen, vi har ju fått köpa nytt av det mesta.
Igår var vi på en god middag hos Paula och Andreas, Paula fyller ju 29 år idag den 14 Mars.

Just nu håller jag på att sticka en tröja till Emma, Albins  blev färdig förra veckan.
Ska bli kul att ställa upp vagnen till 1 April (om snön har töat bort) för då får jag träffa min lille prins oftare.
Saknar han när det går för lång tid i mellan gångerna.

Känner för att sy lite kläder igen. Ska nog börjar att sy till Amanda. Lite goa kläder hon kan ha på dagis.

Ska skicka efter från Stoff och Stil, de har så mycket fint.


Kuddarna till vagnen        Albins tröja    


Kram 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Albin väntar säkert på den tröjan!

2010-03-19 @ 22:51:19
Postat av: Madde

Prinsen har redan fått den

2010-03-20 @ 08:01:20
Postat av: Maggan

Hallå svärmor!

Nu har jag tittat in på din sida flera gånger. Jag väntar med spänning på lite nya roliga grejer ;-)

Kram kram

2010-05-08 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0