Våren på väg kanske.........................

Hej
Jag är ledig vecka 15, tänk en hel vecka och det är påskveckan.
Skönt.......
Ska passa på att ha lilla Albin den veckan, tror att han blir glad att få mysa med med sin gamla farmor.
Ska åka till Lidköping på Lördagen och fika hos Carina på hennes café.
Sedan ska vi åka och gratta Andreas för han fyller år. Han fyller den8 April men vi tar det på Lördagen innan.

Har varit och sett Ingelas scrapalbum, hon har gjort så många sidor.
Jättefina var dom hon kan verkligen få ihop det med papper och kort.
Duktigt Ingela.

Jag har gjort ett fotoram med kort på mina barnbarn blev ganska nöjd med detta.

Fick iden på Slöjddetaljer när Lollo och jag var där för ett tag sen.

Här är ett kort på ramen.



Ska åka till Fjällbacka på skärtorsdagen, ska lämna Albin hos sin mamma och pappa.
Sedan åker jag till Lollo och Kjell, Jens är redan där för han åkte på Lördagen för att hjälpa Kjell med att sätta upp det nya köket som har kommit till det fina huset som de bygger.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer, ska upp och sätta mig i soffan en stund.

Kram

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sett ramen live, hur snygg som helst, den ideen var bra, gör nog efter..

Kjell har tvättat min idag, han är för snäll

Kramar från Lollo

2009-03-15 @ 17:00:57
Postat av: Lollo

Min bil alltså, inget annat.

2009-03-15 @ 21:26:48
Postat av: Eva-Lena

Jätte fin ram.

Ha det gott

Kram

2009-03-16 @ 05:44:01
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Albin

Hej farmor!



Jag längtar super mycket till påsklovet så jag kan komma till dig och gosa.

Jag undrar om vi kan baka muffins någon dag på lovet om du vet hur man gör? Annars kanske vi kan leta i en bok.



Kram Albin

2009-03-17 @ 11:55:21
Postat av: käthe

tjena madde...nu har jag uppdaterat

2009-03-22 @ 19:14:55
URL: http://kathan.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-22 @ 19:18:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hoppas denna veckan går fort. Albin håller på att längta ihjäl sig :-D

Ses på torsdag.



Maggan

2009-03-25 @ 10:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0