En dag kvar........................

Imorgon kommer de som ska byta alla mina fönster, ska bli så skönt att få bytt dem.
Har köpt nya gardiner och stänger till fönstrena, kul att få sätta upp nytt.
Måste bara hitta en bra lösning på rullgardiner, tror jag vet hur jag vill ha det.

Ja, nu måste jag byta avdelning p.g.a den nya organisationen på jobbet.
Fy fan, vad jag inte vill det. Men jag hoppas på att det vänder snart och snabbt
så jag kommer tillbaks till "provet" jag trivs så himla bra där.
Jag är på rutan ett igen, där jag började för många år sedan, "monteringen" 
Men vad gör man, bara att bita ihop och vara glad att man har ett arbete.

Det var 41st som blev varslade denna gången, Linda var en av dem.
Sista dagen är 22 oktober, men hoppet om att komma tillbaka är stor.
Någon gång måste det vända, eller hur.......

Vänta nu på semester, men den blir sen i år. Vecka 30 börjar den men sen har vi 4 veckor och slappa på.
Ska åka till Dalarna första veckan med Ingela och Göran, ett par goa vänner.
Sollerön heter campingen, har varit där förut jättefint är det där.


Sollerön 2007

 Så här fin utsikt var det där vi hade våran husvagn.

Ett litet mysigt fika ställe som ligger i Dalarna. Har varit där några gånger nu.
Med några år imellan. Ska besöka det igen denna gången.
Tror även att det är ett vandrahem i litet format.

Nä, nu ska jag göra lite nytta, ha det så gott

Kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

vi ses till midsommar, som vanligt. Glöm inte pysselgrejerna

Kramisar

2009-06-07 @ 19:37:46
URL: http://lollo54.blogg.se/
Postat av: Annelie Eriksson

Visst är det skönt o bo själv, som du säger man gör precis som man vill! =) Hoppas det är bra med er.



Annelie

2009-06-08 @ 16:55:10
URL: http://anneliiiiie.blogg.se/
Postat av: johan

det skrivs dåligt här :)

2009-07-05 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0