Hallå där ute.......................

Jag har haft ont i örat i helgen, men det börjar att bli bättre.
Till helgen kommer Lollo till mig och stannar tills på söndag.
Ska göra lite utflykt till Lidköping och så ska vi fika på ett jättemysigt café
som en kompis har öppnat. Sedan ska vi scrappa lite på kvällen, det ska bli kul.

Det är lite tomt nu på jobbet och framförallt tystare än vanligt nu när alla har slutat.
Vissa saknar man mer en andra, men så är livet.............

Ska till sjukgymnastiken på onsdag igen, jag är mycke bättre nu i armen och axeln,
där ser man nytta det gör ändå med rätt rörelse.

Var i Fjällbacka i Lördags snöade som bara den så vi stannade inte så länge, Nathalie
fyllde 12 år hon fick ett presentkort så hon kan handla det hon själv tycker om.
Tror att hon blev glad. Albin han växer och blir stor precis som det ska vara.

Maggan har opererat sin arm så hon är lite handikappad just nu, men tur att hon har
familjen som hjälper henne lite.

Det kommer att ta en lång tid att få tillbaka styrkan i armen, men det gör inget bara det bli bra.

Vi var en snabbis hos Lollo och Kjell och tittade till deras nybygge, jösses vad långt de har kommit,
men fint blir det.

Vi ska snart bytta alla fönstrena här hemma, ska bli riktigt kul.
Ska även byta taket, tänk att få nya pannor på detta gamla huset det blir ett lyft få vi tror.
Nä, nu ska jag hänga tvätt.............

Nu har jag släppt dammtrasan en stund Robban, och uppdaterat lite i min blogg
men nu är stunden över och plikten kallar hi hi hi  hi...........................

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi syns till helgen!



2009-02-23 @ 22:44:36
Postat av: Robban

Det var väl på tiden det :-)

2009-03-30 @ 17:33:17
URL: http://buksvagern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0