Påsklov.......................

Tänk att det blev en veckas påsklov, inte dåligt. Fabriken stänger påskveckan
på grund av att det inte går så bra. Men så är det överallt, nästan iallafall.

Albin kom i torsdags ska vara här till skärtorsdag, vi har det så kul.
Jens är uppe i Fjällbacka och hjälper Kjell att sätta in det nya fina köket.

Linus och Emma kommer ikväll och ska stanna här tills på torsdag.

Tänk att få nästa alla sina barnbarn hos sig, Linda ska komma på onsdag så jag kan ta kort på
alla 4 barnbarnen, det är inte alltid man har möjlighet till detta.

Albin och jag har gjort lite kul ihop, har varit ute på Volvo Penta och kollat lite.
Bjöd på lite fika på min avdelning, gott......................

Idag får jag nog besök av Maria och Lisa, ska bli så kul.

Här är lite bilder på Albin och Amanda när vi har farit runt halva Sverige känns det som,
vi var och hälsade på Kaj och Gullan en liten kort stund också. De har skaffat sig en liten hund,
Molly heter den så söt.

      

 

Nu ska jag sluta att skriva  för att ska gå upp och väcka Albin, kl är 9.00 dax att vakna eller hur.................

Kram på er alla och GLAD PÅSK......

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej!



Det ser ut som ni har det mysigt. Skulle gärna vilja ha några kort. Speciellt ett kort med alla kusinerna vore kul.

Krama Albin med en bamse kram från mamma o pappa.



Kram



2009-04-07 @ 12:46:28
Postat av: Eva-Lena

Glad Påsk!

Kram

2009-04-10 @ 14:24:11
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0