Plastparty

Igår var jag och min granne iväg på plastparty hos Lollo. Mycket trevligt och jag fick  handlat lite nytt.
Sedan bokade jag och Ingela ett party som vi ska ha i vecka 43.

Det var mycket folk hos Lollo, kul att många handlade  för hon fick ett helt knivset, roligt för henne.

Träffade även Marie och hennes lilla Lukas, Anna var oxå där hon fick sin 30-årspresent av oss. Tror att hon tyckte den var fin.
Paula hade gjort ett halsband i svart och silverfärgat jätte snyggt. Ingela köpte detta hon gillade halsbandet. Hon hade även gjort mobilsmycken ett med en ängel på som Lollo köpte.
Paula är duktig på att göra halsband, bra smak har hon oxå, ska ha ett smyckeparty snart hoppas vi.
Är ganska bra i ryggen idag, skönt att börja jobba på måndag igen.

Tack Lollo för en trevlig kväll

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack själv, Madde!
hälsa till Ingela o tacka för den vackra blomman.
Vi ses den 20!
Kram Lollo

2007-09-28 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0