Måndag morgon......

Hej alla glada som tittar in i min blogg.
Hoppas att det blir minst lika bra väder denna veckan som förra veckan.
Skulle behöva att gå ut och jobba lite i trädgården, ser inte bra ut just nu....men men men ...
finns ju ingen lust just nu, hoppas på att jag hitta denna lust i veckan kanske.  hi hi hi ...
Håller på att måla om i badrummet, blir ganska bra.
Jobbar sent denna veckan, synd att det inte är lite goare väder ute för då
skulle jag kunna cykla till jobbet.
Men det kan man nog snart göra tror jag, bara det blir ljust runt niotiden på kvällen och varmare.
Nu får ni ha det så gott alla, ska röja lite här hemma tänkte jag.

Kramar till er

Kommentarer
Postat av: KÄTHE

hejsan svejsan
har röjt i trädgården så mycket det går redan..
håller på att röja inne oxå...man blir ju aldrig färdig......snart mycket snart ska det nog bli fint hemma oxå....ska ha lite lime grönt i loftrummet över sommarn...kan bli snyggt.om vi åker te ullared så ska jag kolla lite på gardiner dit in oxå...
kram lillsyrran

2008-04-16 @ 18:23:57
URL: http://kathan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0