Helg

Nu har ytterligare en vecka gått på detta året och snart är det jul......... vart tar tiden vägen.
Det gick bra att jobba denna veckan, mycke bättre i ryggen sköööönt.
Idag skall jag följa med Linda till vetrinären i Lidköping, hon ska sterilesera sin katt, Kajsa heter hon.
När vi har lämnat in henne ska vi gå i Lidköping och titta i affärerna, kul det var längesedan. Tror nog att vi tar oss en fika oxå. Ska titta efter scrappbutiker kanske har det öppnat någon sådan sen jag var där sist.
När jag kommer hem ska vi börja att byta innerdörrar, har köpt nya till hela huset, tror att det blir bra, vi har även köpt nytt golv till hallen och ett valv från hallen in i vardagsrummet. Nä nu hinner jag inte att skriva mer just nu, måste åka till Linda.

Kommentarer
Postat av: käthe

DET BLIR SÄKERT JÄTTEFINT.
KRAM
KÄTHE

2007-10-06 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0