Det var ett tag sen.........

Hej
Det var ett tag sen jag var ute på min blogg och skrev.
Snö har kommit lite iallafall det är alltid något, eller hur.
Till helgen kommer Lollo och Kjell till oss jag och Lollo ska göra lite julkort,
tar oss säkert lite glögg oxå....... gott..........
Kjell ska hjälpa Jens med hallen, snart är det färdigt med alla dörrar och de golv som ska läggas
blir väldigt bra.
Jag jobbar sent denna veckan, tur att veckorna går fort redan onsdag  halva veckan har redan gått
och det är helg igen.........skööööönt
Många är förkylda på jobbet en del är hemma och en del jobbar  hoppas att jag inte blir smittad av alla går där med förkylning vill inte ha detta nu innan jul.
Linda har inte fått nått ännu, men hon känner av att det är på G.
Snart ska vi på 30-årskalas, Johan är det som fyller år, han fyller den 21 Nov men ska kalaset den 1 Dec,
Tycker att det ska bli kul, får säkert träffa Albin och Nathalie oxå det var ett tag sedan


Ska bli bättre på att skriva i min blogg, men nu måste jag sluta ska åka till jobbet 

Kram till alla

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Ha en trevlig kortmakar helg du och Lollo.
Kram Eva-Lena

2007-11-16 @ 12:08:33
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: käthe

hoppas linda får sin lille baby snart...

2007-11-16 @ 22:51:56
URL: http://www.kathan.bogg.se
Postat av: Lollo

Tack för en trevlig helg, som alltid!
Glitterglöggen var god.
Har packat lite åt Henke (snyft). Vi ses snart igen
Kram Lollo

2007-11-21 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0