Kalas

Hej
Vi var på 70-årskalas i Lördags och hade med oss Linus och Emma,
De var artiga och så snälla och goa, inget gnäll alls.

Linus lekte med Joel tror att han tyckte det var kul.
Emma fick en ny kompis Camilla (32år)

Vi var hemma vid halvtiotiden ungefär, barnen sov hela vägen hem och somnade om
i sängen när vi kom hem. Sov till halv åtta dagen efter.

På söndagen var vi och hälsade på Amanda ville gosa lite med henne oxå.

Nu är det inte långt kvar till jul, jobbar 9 dagar till  sedan är jag ledig i 2 veckor skööööönt....
Har lagt in lite bilder.

Gullbritt och Kaj  (70-åringen)
image14

Emma på kalaset
image15

Linus och jag på kalaset
image16


Amanda
image12

Amanda
image13

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Madde
Alltid så kul att se er , å vilka goa barnbarn ni har.Emma var ju en kopia av dig. Gillade kakor förstår jag.Och grattis till lilla babyn.Det blir ju så svårt att prata när det är så många , men oj tiden går fort 30 år det är inte dåligt.Hoppas att ni får trevligt.Nu har jag sparat din sida ,så vi hörs snart igen.Hälsa till familjen .GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR

2007-12-10 @ 10:08:49
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Så söt liten bebis.
Ha det gott
Kram

2007-12-11 @ 07:18:45
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Hej!
När du kommit till om du vill ringa så svara nej. Så kommer du vidare,
Kram

2007-12-11 @ 08:24:33
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0