Dagen före "Doppare Dagen"

Nu är det jul........... men var är snön.....
typiskt svensk jul eller hur................
Idag ska jag lägga in sillen, koka gröten, fixa skinkan tillaga köttfärsfrestelsen........o.s.v.
Har packat klart alla julklapparna. Varför gör man alltid allt i sista minuten, varje år säger jag "att nästa år ska jag vara ute i god tid"............................

Johan och Maggan ska åka utomlands efter jul, de åker i början av Januari. De ska vara borta en vecka.
Helt rätt tycker jag. Hoppas de får det skönt.

Amanda bara äter och sover. Det är en snäll liten tös.

Jag var på Ullared med en jobbarkompis i fredags, inte alls mycket folk en bra dag att åka på innan jul.
Vi har åkt dit de sista tre åren ihop, tycker det är kul.
Har väldigt trevligt.
Fick parkering längst ner vid kundvagnarna, fick nästan beslutångest det var för många platser att välja på.
Nära och bra var det iallafall, behövde inte att gå så långt med kundvagnen, bara rätt över gatan och in i butiken.
Efter åkte vi till Älvsered och åt, även där blev det handlat.
Det är så lugnt och skönt där inne, så man får lite matro, god mat har de oxå.

Nä, nu hinner jag inte skriva mer har fullt upp som alla andra.


En riktig
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR 
Från mig till alla


Kommentarer
Postat av: Lollo

Gott Madde jag har fixat allt nu, kl. är 23,04 på kvällen
trött nu men i morgon blir det kul
Kram från Lollo

2007-12-23 @ 23:05:35
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

God Jul Madde!

Kram Eva-Lena

2007-12-23 @ 23:48:17
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0