Oj då, det var visst längesedan..........................

.....som jag var ute och skrev i min blogg.

Semestern är över, får vänta ett år till nästa.
Men tiden går ju fort som sagt vad.......

Vi har takläggare här nu, låter som bara den inne.
Men det blir fint när det blir klart.


Har bytt avdelning på jobbet, trivs inte så bra med detta, men jag har ju inget val
som det ser ut nu.
Det går faktiskt bra med själva jobbet men jag trivdes ju bra på den andra avd.

Stämningen på jobbet är inte bra just nu, det närmar sitt slut för de som ska sluta.
USCH....... tråkigt......................

Jag har mycket att berätta men känner inte för att sitta här nu, mår inte hundra bra.

Lite bilder.
Har stickat lite till Amanda.





Albin smaskar på glass
           Goa ungar........



Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0