Jul..................

Nu närmar det sig med stormsteg........................... julen är bara så fin med alla dessa fina ljus i fönster överallt.
Älskar denna tid.
Har laddat min cd-spelare med julmusik som kommer att gå varje dag, detta är bara ett måste varje
år. Skapar lite julstämmning nu när inte vi har någon snö än. Hoppas på snö till jul, men det gör jag varjer år.
Kommer knappt ihåg när vi hade vit jul sist.

Igår var vi på våran avdelning på jul bord. Det var trevligt som vanligt, man åt som vanligt alldeles för mycket.
Man ska inte tala om allt gott som finns efter maten, mums.......................

De hade en sill med äpple och kanel, helt underbar god. Har hittat recept på denna sillen.
Jag gör nog den också till julbordet. 
Idag ska vi passa Amanda, hon fyller 2 år den 2 December. Stora tjejen. Ska bli kul att få mysa med henne,
hon ska var hos oss tills imorgon. 



 
Har gjort adventljusstake med blockljus i år, tycker att det blev rätt så fint, men enkelt.



Ni får ha en trevlig 1:a advent. Det ska jag ha.

KRAM PÅ ER ALLA

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Fin stake Madde. Ha en trevlig advent!

Kram

2009-11-29 @ 20:18:11
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0