Hallå där ute i kylan.......

Det var en tid nu som jag skrev i bloggen........ men tiden går ju så fort.
Ska bättra mig, lovar detta.
Året har börjat bra tycker jag.
Linus fyller 8år idag, ska på kalas senare idag.
Jag arbeta dagtid nu och det känns skönt, mer normala rutiner.
Vi ska åka till Ullared på fredag med våra goa grannar.
Ska bli jättekul, har gjort en inköpslista sen får vi se vad son finns när man väl har kommit ner
till GE-KÅS.
Man hittar alltid en massa man inte har skrivet på lappen, men så är det ju alltid.

Vi var i Fjällbacka över Nyår och Trettonhelgen, trevligt som vanligt.
God mat fick vi varje dag men speciellt på Nyår och Trettondagsafton.
Mums............
Tack Lollo och Kjell.

Nu är det inte långt kvar till Lollo och Kjell kan flytta in. Lollo har valt tapeter till hela huset nu, bra gjort
av Lollo att klara av det på en dag.

Vi skålade in det nya året ute i deras nya hus här är bilder från detta.

   

Lite andra bilder kommer det här.....

 

   
Trädtopp i Vedum             Fjällbacka                         Fjällbacka



Kram till er alla och ha en god fortsättning på det nya året.

Kommentarer
Postat av: Lollo

TACK SJÄLVA! Vi hade ju väldigt trevligt och god mat blev det ju som sagt.

Men nästa gång tar vi med våra pysselgrejer va?

Kramar från Lollo

2009-01-29 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0