Helg.........

Vilken vecka det har varit, seg som bara den.
Men nu är det äntligen helg. Har precis städat lite inför helgen, så nu har jag lite tvätt att ta hand om,
men så är det man blir aldrig klar.

Jag och Linda har varit och hälsat på en arbetskamrat i Göteborg, de fick en liten Lisa innan julen,
hon var så söt. Linda och jag hittade faktiskt till henne fast det var inne i självaste Göteborg,
vi blev lite malliga för ingen av oss gillar att köra inne i centrum.
Vi hade jätte trevligt hemma hos Maria och Örjan, och fick en så god räksoppa, måste göra den
själv snart.

Imorgon ska jag och Linda vara och scrappa hos min granne Ingela ska bli så kul.

Hoppas på att få gjort några sidor.

Ingela och jag var i Vårgårda igår och inhandlade lite nytt material och papper.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Robban

Tjena! Min nya blogg: buksvager.blogg.se

Mvh//Robban

2009-02-06 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0