Ett barnbarn till......

Hej
 Nu har det kommit ett barnbarn till, en liten tös. Amanda heter hon.
Det är Linda och Mikael som fick en flicka den 2/12.
Hon var 49cm lång och vägde 3280g
Allt hade gått jättebra.
Så nu har jag 4 godingar att skämma bort,2 tjejer och 2 killar.
Detta är livets efterrätt eller hur........................
Idag ska vi passa Linus och Emma ska stanna över natten.
Ikväll ska vi på 70-årskalas hos Kaj i Göteborg, ska bli kul
Linus och Emma ska följa med.

Här kommer bilder på mina barnbarn.

Här en bild på Amanda.

Amanda


Här är Emma (Paulas tös)

image9

Här är Albin (Johans pojk)
image10

Här är Linus ( Paulas pojk)

image11

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Grattis mormor!
Trevlig helg!
KRam

2007-12-08 @ 12:26:21
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Lollo

Grattis igen, syrran
Jättefin är hon Amanda, vi kommer till Linda o Mikael i mellandagarna när jag inga dagbarn har o ingen smitta då heller ( hoppas jag) Kram från Lollo

2007-12-08 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0